Verzenden & Retourneren

  • Sjokla.nl hanteert geen eigen voorraad. Na betaling van je order wordt deze besteld met een doorlooptijd van 5 werkdagen. Zodra het artikel(en) binnen is, zullen wij deze zo snel als mogelijk verzenden.
  • Indien je bestelt op werkdagen (uitgezonderd feestdagen) voor 14.00 uur verwerken wij je bestelling dezelfde dag. Wanneer je je bestelling in het weekend verricht, wordt deze de volgende werkdag na het weekend verwerkt. Wij nemen contact met je op om te overleggen wat je wensen zijn mocht het product bij ons onverhoopt zijn uitverkocht.
  • Producten die niet voorradig zijn kunnen na geleverd worden. De levertermijn zal met je worden afgestemd en is afhankelijk van de levertijd van onze leverancier(s).
  • Zodra wij het pakket aanbieden bij PostNL wordt het door hen verwerkt in hun systeem. Je krijgt een track & trace code opgestuurd per e-mail vanuit de verzendpartij.
  • Mocht je geen verzendbericht ontvangen hebben, kijk dan even in je spam berichten. Wellicht is het bericht hierin terechtgekomen. Indien dit niet het geval is neem dan contact met ons op via info@sjokla.nl.
  • Wij hebben geen invloed op de levering van je pakket door PostNL. De levering is afhankelijk van de drukte bij de vervoerder. Is je pakket niet afgeleverd ondanks de track & trace code, neem dan meteen contact met ons op.
  • De leveringstijden van PostNL bedragen in Nederland ongeveer 1 tot 2 werkdagen, afhankelijk van de drukte bij PostNL. In de decembermaand kan deze levertijd oplopen – via je track & trace code kun je je pakket volgen.
  • De bezorgkosten voor Nederland bedragen € 12,95. Zendingen naar België of Duitsland bedragen €15,95.
  • Afhalen in de winkel kan ook, dit is altijd gratis. Zodra de bestelling klaar staat krijg je een bericht per e-mail.
  • Aflevering van het pakket vindt alleen plaats op het adres dat bij bestelling aan ons is doorgegeven.
  • Retourneren van artikelen kan alleen indien je contact opneemt met Sjokla.nl via info@sjokla.nl met duidelijk je retourreden/klacht, contactgegevens en ordernummer vermeld. Zonder deze informatie kunnen wij retouren niet in behandeling nemen.
  • We verpakken de producten met uiterste zorg, toch kan het voorkomen dat producten breken tijdens transport. Het risico voor breuk en beschadigde verpakking ligt vanaf het moment van  overdragen aan de pakketdienst bij de koper. Reclamatie over breuk van producten kunnen wij niet in behandeling nemen danwel vergoeden.
  • We nemen een retour alleen in behandeling wanneer;
    • de artikelen onaangebroken en in de originele onbeschadigde verpakking worden aangeboden;
    • er geen breuk wordt geconstateerd;
    • bij overlegging van de kassabon of orderbevestiging.
  • Heb je verder nog vragen, neem dan gerust contact met ons op: info@sjokla.nl of 085-8886200.
X