Klantenservice

Klantenservice

We hebben de meeste gestelde vragen voor je op een rijtje gezet;

Hoe kan ik betalen?

Op onze website kun je eenvoudig en snel betalen via Mollie. Een overzicht van de betaalmogelijkheden die wij aanbieden:

  • iDEAL
    Betalen met iDEAL is de meest gebruikte en bekende online betaalmethode. Betalen via iDEAL gaat via elke Nederlandse bank.
  • Bancontact
    Bancontact is een betaalmethode voor onze klanten in België.
  • Sofort Banking
    SOFORT Banking is een betaalmethode die beschikbaar is in 8 Europese landen en is zeer populair in Duitsland.
  • Bankoverschrijving
    Het is mogelijk om de bestelling op een later moment te betalen. Na ontvangst van de betaling hanteren wij een levertijd van 3-5 werkdagen. Gebruik voor een bankoverboeking uw ordernummer/factuurnummer als betalingsreferentie.

    • Onze bankgegevens:
      Profinad B.V.
      ING Bank
      IBAN: NL52 INGB 0006 3445 33

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Wij versturen je bestelling als pakket, dit gebeurt veilig en snel via PostNL. Als je pakket verstuurd is ontvangt je een mail met een Track & Trace-nummer, zodat je ten alle tijde je bestelling kunt volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Onze standaard verzendkosten binnen Nederland zijn: € 12,95,- incl BTW. Verzenden naar België kost € 15,95 incl BTW.
Wanneer pakketten bestaan uit meerdere colli, dan worden de verzendkosten herrekend en vragen we om het extra bedrag voor verzending naar ons over te maken.
Verzending naar andere landen is mogelijk, neem in dat geval contact met ons op om te informeren naar de mogelijkheden en bijbehorende kosten. Stuur een e-mail naar info@sjokla.nl.

Ik wil graag naam meerdere adressen verzenden, hoe doe ik dat?

Je kunt verschillende bestellingen aanmaken met daarin de verschillende verzendadressen. Eventueel kun je met onze klantenservice je exacte wensen bespreken.

Help! Mijn bestelling is beschadigd bij levering.

Wij pakken je bestelling met grote zorgvuldigheid voor je in, wij gebruiken ruime hoeveelheden inpakmateriaal om je bestelling zo goed mogelijk te beschermen. Van elke bestelling maken wij foto’s tijdens het inpakken om zeker te zijn dat de bestelling onbeschadigd wordt verzonden. Helaas kunnen wij niet garanderen dat in het verzendproces bij de transporteur er altijd even zachthandig wordt omgegaan met elk pakketje, en kunnen wij je dus ook niet garanderen dat uw bestelling volledig breukvrij is. Uiteraard kun je contact opnemen met onze klantenservice, zij zullen dan kijken wat ze voor je kunnen betekenen. Ruilen van producten is helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jazeker! Je kunt de bestelling bij ons afhalen bij ons op kantoor gelegen aan Takkebijster 9c, 4817BL Breda. Let op: dit is alleen op afspraak! 
Zodra je betaling verwerkt is en de bestelling gereed staat, krijgt je van ons een melding dat je de bestelling kunt afhalen.
Desgewenst is het mogelijk om een afspraak te maken om de bestelling in Antwerpen (op afspraak) of in Goirle (na 18.00 uur en in het weekend) op te halen. Informeer naar de mogelijkheden via info@sjokla.nl.

Wat is de levertijd?

De levertijd van de bestelling is gemiddeld 7 werkdagen. Dat komt omdat wij producten vers laten produceren, hierdoor hebben wij een minimale voorraad en heb je altijd een vers product in huis. In november en december is het altijd drukker bij PostNL, hierdoor kan de levering soms vertraging oplopen. Bestellingen in het weekend worden op maandag verwerkt en de levertijd is 7 dagen.

Hoe lang is mijn bestelling houdbaar?

Uw bestelling is minimaal 4 weken houdbaar, mits het donker bewaard op kamertemperatuur (19 graden Celsius) of in de koelkast. Raadpleeg de verpakking voor de specifieke houdbaarheid.

Wat zijn de ingrediënten van de producten van SJOKLA?

Hele goede vraag, want steeds meer mensen hebben een voedsel intolerantie. Op de verpakking van het product staan de ingrediënten vermeld. Maar we hebben ook een overzicht online gezet. Kijk voor meer info op: www.sjokla.nl/ingredienten.

Help! Mijn chocoladeletters zijn al weer op en het is bijna 5 december!

Bijbestellen kan uiteraard altijd. Bestel tijdig voor 5 december, houdt rekening met 7 werkdagen levertijd. Echt hoge nood; bel ons, dan kijken we wat we kunnen betekenen in de tijd die nog rest.

Ik wil graag een pakket op maat, kan dat?

Ja, daar kunnen we vast iets in betekenen. Geef je wensen en budget te kennen aan ons en we kijken naar de mogelijkheden. We denken daarbij graag mee in de mogelijkheden. Informeer hiernaar via info@sjokla.nl.

Kunnen jullie mijn bestelling inpakken?

Dat kan zeker! Voor Sinterklaas, Kerst of iets anders, desgewenst met de naam van de krijger erop.
We rekenen hiervoor wel extra kosten, 1 euro per item. Vraag naar de mogelijkheden bij onze klantenservice. Stuur een mail naar info@sjokla.nl.

Kunnen jullie ook een gedicht toevoegen bij de chocoladeletters?

Het is zeker mogelijk dat wij een gedicht toevoegen bij de chocoladeletters, wat een leuk idee! Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden, en uiteraard heeft uw eigen dichtpiet ook wel een goed idee wat wij kunnen toevoegen aan de chocoladeletter.

Ik wil graag een kerstpakket met verschillende chocolade producten, kan dat ook?

Het is zeker mogelijk dat wij voor u een kerstpakket samenstellen met diverse chocolade producten. Afhankelijk van de hoeveelheden en uw wensen, heeft u keuze uit een zeer ruim aanbod chocolade producten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, zij kunnen u hierin adviseren.

Kan mijn bedrijfslogo ook worden toegevoegd aan de chocolade?

Wij kunnen uw logo op etiketten printen en dit op de verpakking plakken van uw bestelling. Hiervoor worden kosten aan u berekent, neemt u contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Overige vragen

Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via email en/of telefoon. U kunt ons telefonisch bereiken van 09:00 tot 17:00.

info@sjokla.nl

+31 (0)85 888 6200

X